O mnie

Moje zdjęcie
Mam na imię Dominika. Urodziłam się 30.10.1994r. Na codzień chodzę do szkoły. Interesuje się muzyką, siatkówką oraz trochę fotografią. Jestem otwartą osobą :) lubię poznawać nowych ludzi! :)

poniedziałek, 10 października 2011

szook

wczoraj już nic nie napisałam bo wieczorem pojechałam sobe z rodzicami do znajomych i późno wróciłam.
dzisiaj musze uczyć się polskiego. Jutro kartkówka. no i tego wiersza troche bo a środe jest a ja nie umiem prawie nic ;/.
Czemu szok? bo dostałam dzisiaj 5- z MATMY! czuję się taaaaaaaka wielka :D
niby praca w grupach ale ja wszyskie zadania musiałam robić żeby szmaty nie dostać. ile się nadenerwowałam bo mi wyjść nie chciało.. ale jednak :D dziękuję za brawa i pokłony :D

nienawidzę braku kultury u ludzi ;/
jak można przerywać komuś rozmowe a do tego wskakując jeszcze na Twojego rozmówce? no brawo!
ehh. bez komentarza. ludzie to dzicz.

idę odrabiać matemetykę i zabierać się za polski żeby się wyrobić :)

a wam jak minął pierwszy dzień w szkole? :)

moje słodkości! ;*


pa;*

2 komentarze:

  1. gratuluję i zazdroszczę 5 z matmy :D

    mrr, to zdjęcie takie słodkie <3 ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. koczka? normalnie ;d kucyk, tapiruje i zawijam ;)

    OdpowiedzUsuń