O mnie

Moje zdjęcie
Mam na imię Dominika. Urodziłam się 30.10.1994r. Na codzień chodzę do szkoły. Interesuje się muzyką, siatkówką oraz trochę fotografią. Jestem otwartą osobą :) lubię poznawać nowych ludzi! :)

piątek, 7 października 2011

Początek!

No więc zaczynam sobie prowadzić bloga. Robiłam to wcześniej na innych stronach, ale zawsze jakoś przerywałam.. brakowało mi tego, by ktoś komentował moje historie itp. może tu będzie inaczej :)


Dzisiaj przeżyłam jakoś szkołę. Było ciężko, nie powiem ;/.
Ta zmiana pogody wytrąca mnie już z równowagi...
mam ochotę siedzieć w domu, owiniętya kocem, z kubkiem herbaty i oglądać filmy :) 
jednym słowem; leniuuuchować :D
Mam zamiar wyspać się jutro :D ciekawe czy mi się uda :p
do tej pory albo ktoś mnie budził, albo moje sny były tak niemożliwe, że nie mogłam wytrzymać ;p



 ciao! ;)
5.07.2011r ;) 
 
 

5 komentarzy:

  1. ze szkoły ? a z jakiej? Możliwe, czasem może ktoś odnosić takie wrażenie, jednak ja się za taką lansiarę nie uważam. Po prostu czasem lubię się inaczej ubrać i zdecydowanie wolę być pewna siebie niż cicho siedzieć:) Miło mi, że zmieniłaś zdanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. hehe;p po prostu nie ogarniam twarzy bo można powiedzieć że w tej szkole przebywam drugi miesiąc (licząc z tym w zeszłym roku ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne zdjęcie ;)
    Obserwujemy .?

    http://optymist-blog.blogspot.com
    Zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń