O mnie

Moje zdjęcie
Mam na imię Dominika. Urodziłam się 30.10.1994r. Na codzień chodzę do szkoły. Interesuje się muzyką, siatkówką oraz trochę fotografią. Jestem otwartą osobą :) lubię poznawać nowych ludzi! :)

czwartek, 13 października 2011

krótko.

dzisiaj w szkole krótko, bo lekcje były skrócone a jutro wolne :)
jak mi tego brakowało :)
ostatnie dwa tygodnie to jakaś masakra, cały czas jakieś kartkówki, spr. niestety końca nie widać..
ale i tak lubię chodzić do mojej szkoły ;)))
po szkole poszłam do księgarni, gdzie już któryś tydzień z kolei nie ma książki. Więc chciałam zwrot pieniędzy. w wyniku czego wyszła awantura i odbiór pieniędzy w pon. myślałam, że tą babę rozniosę. ;/
możliwe, że za tydzień coś się będzie działo :)


Jeziora Plitvickie 2010 :)

pa ;*

3 komentarze:

  1. ciągłe kartkówki, sprawdziany, pytania i miliony zadań - znam to ;( przecież my, uczniowie jesteśmy tylko ludźmi i nie możemy poświęcać 2 godzin na naukę jednego przedmiotu, gdy mamy ich jeszcze kilkanaście! masakra ;<

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja nie miałam skróconych lekcji;( siedziałam do 14 w szkole!

    zapraszam do siebie
    czysiek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń