O mnie

Moje zdjęcie
Mam na imię Dominika. Urodziłam się 30.10.1994r. Na codzień chodzę do szkoły. Interesuje się muzyką, siatkówką oraz trochę fotografią. Jestem otwartą osobą :) lubię poznawać nowych ludzi! :)

wtorek, 11 października 2011

ała!

dzisiaj w szkole nawet okey. 3 z angielskiego i pisanie kartkóki z polskiego. poszło mi chyba nienajgorzej :)
jutro ten zakichany wiersz... zostały mi do nauczenia 3 zwrtoki. ale muszę się jeszcze pouczyć biologii troszkę no i zrobić coś tam na obsługę konsumenta.
dzisiaj przeszłam całe miasto za jakimiś fajnymi kozaczkami na zimę. nic nie ma! ;/
wściekłam się bardziej bo botki które miałam na sobie stały się w połowie szukania butów strasznie niewygodne. i boli mnie pod palcami :/ zachciało mi się obcasów.. i jeszcze większa sią stałam. normalnie mam 170cm a dodać jeszcze te obcasy to miałam gdzieś 175cm :P
dobra zabieram się za obsługę później trochę biologii i wieeeersz :/ albo jakoś tak :)


robione przed chwilką :)


no to pa! ;*

3 komentarze: