O mnie

Moje zdjęcie
Mam na imię Dominika. Urodziłam się 30.10.1994r. Na codzień chodzę do szkoły. Interesuje się muzyką, siatkówką oraz trochę fotografią. Jestem otwartą osobą :) lubię poznawać nowych ludzi! :)

niedziela, 9 października 2011

niedziela.

no więc.. wczoraj darowałam sobie naukę z myślą, że zrobię to co do mnie należy dzisiaj.
tak się jednak nie stało z powodu dlatego, że mi się nadzwyczaj nie chce.
ale jak spojrzałam na wiersz , kótry musze umieć na środę to chyba jednak się skuszę.
kartkówka z zasad żywienia też będzie zajebista, ponieważ jest tego dużo i nie mam zamiaru się uczyć. będą śxiągi będzie okey.
a w ogóle...kto normalny w technikum daje do nauczenia się na pamięć wiersze?! rozumiem w gim, ewentualnie w 1 klasie technikum.. no ale ludzie nie w 2!xd
do niczego w życiu nie przyda mi się ten wiersz, nie będę recytował go moim dzieciom, gdy mi się będzie nudzić! aghhhrrr..

a wy co o tym myślicie?

musze porobić trochę zdjęć ale jakoś nie mam do tego chętnych, pewnie dlatego, że moja twarz nie jest zbytnio wyjściowa xd
biorę się za naukę!

18 Julki;* jakość niestety pozostawia wiele do życzenia... 


bay ;*

6 komentarzy:

  1. też tak zawsze mam z nauką ;p
    zapraszam do mnie www.koloorowoo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. z nauką zawsze mam to samo ;p

    obserwuję ;)
    flavico.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. nie martw się nie tylko Tobie się nie chce xDD :<

    OdpowiedzUsuń
  4. nie lubię się uczyć wierszy na pamięć!;P

    zapraszam do siebie
    czysiek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. haha no wlasnie mi tez sie nie chce ;d ale co tam mowi sie trudno xd:*

    OdpowiedzUsuń